TYT TH-9800.jpg
TYT TH-9800 Obousměrné Radio

--- Vysílačky, dvousměrná rádia ---
50W / 40W Full Quad Band FM oddělenými Display Amatérské Mobile Radio vysílač!
Plná oddělenými displej a přijmout režim Cross Pásmo Repeater taky!
Představuje CTCSS, DCS, DTMF, 2-Tone / 5-Tone, alfanumerický displej, a další!
Přenáší 10M (29Mhz), 6M (52Mhz), 2M (146Mhz) a 70cm (440Mhz) Pásma, FM, 50W / 40W, získala další frekvence taky! (OZ režim nastavitelný na VKV příjem freqs pro letecké pásmo recepci)

Dálkové Lze namontovat lícní desky, mic Full Přímé zadání Klávesnice, 800 kanálů a více !!
TYT TH-9800 Obousměrné Radio

Detaily produktu:

PÁNI! TYT TH9800 Quad Band Transmit, oddělenými Příjem, duální displej FM rádiový vysílač na 10 metrů, 6 Meter, VHF a UHF 2 meter 70cm Pásma !. Nabitý funkcemi, více než 800 Alfanumerická pamětí! Je pravda automatický režim cross band repeater, oddělenými simultánní příjem W / samostatné ovládání Vol & Squelch! Několik Tuning Kroky ,. Zahrnuje plnou klávesnice mikrofon! Dálkové mountable lícní desky! Přijímat Rozsah: 26-33Mhz, 47-54 MHz, 136-174Mhz, 400-480Mhz. 50W 2M a VHF / 40W 10M & UHF, s více nižším nastavením k dispozici také elektráren. CTCSS, DCS (PL & DPL), DTMF, 2 Tone / 5tone signalizace, ANI, nastavení a další Jas displeje! PC Programovatelné, w / volně ke stažení software, Vyžaduje 12-14Vdc napájecí přípojku, na 12A nebo více a volitelný vhodné antény. Zahrnuje 12V napájecí kabel a montážní konzola, SO-239 konektor pro připojení antény k rádiu. Postaven v chladicí ventilátor.
So 4. červen 2016, 16:36:23 CEST
Michal