Baofeng tech UV-50X2

baofeng tech UV-50X2.png

BTECH UV-50X2 DUAL BAND (VHF / UHF) ANALOGOVÉ MOBILNÍ DVOUCESTNÉ RÁDIO

X-SERIES BTECH MOBILY

MOBILY ŘADY X PŘEDSTAVUJÍ NÁŠ NOVÝ PLNĚ PŘIZPŮSOBITELNÝ VÍCEBAREVNÝ LCD DISPLEJ. ÚPLNÉ ZOBRAZENÍ MŮŽETE NASTAVIT PŘESNĚ TAK, JAK CHCETE (S 9 DOSTUPNÝMI BARVAMI NA 10 ZOBRAZOVACÍCH PRVCÍCH). KROMĚ DISPLEJE MŮŽETE SVÉ KANÁLY PLNĚ PŘIZPŮSOBIT TAK, ABY ZOBRAZOVALY ALFANUMERICKÉ NÁZVY NEBO NASTAVENÍ FREKVENCE. 

MOBILY ŘADY X PŘEDSTAVUJÍ TAKÉ NÁŠ NOVÝ REŽIM DVOJÍ SYNCHRONIZACE! POMOCÍ TÉTO MOŽNOSTI MŮŽETE JEDNU NEBO DVĚ SYNCHRONIZOVAT DVA RŮZNÉ KANÁLY A SOUČASNĚ ZOBRAZIT JEJICH FREKVENCI A JMÉNO. POKUD MÍSTO TOHO CHCETE SLEDOVAT AŽ ČTYŘI KANÁLY; MŮŽETE JEDNOTLIVÉ ŘÁDKY ZOBRAZIT NÁZEV NEBO FREKVENCI KANÁLU. NAVÍC, JAKO PŘIDANÁ NOVÁ FUNKCE: MŮŽETE SOUČASNĚ MONITOROVAT JAK REŽIMY VFO (FREKVENCE), TAK KANÁLY.

DALŠÍM PRVKEM PŘEDSTAVENÝM V MOBILNÍCH TELEFONECH ŘADY X JE SCHOPNOST UPRAVIT PŘEDVOLBY KANÁLŮ, ANIŽ BYSTE MUSELI NAPROGRAMOVAT NOVÝ KANÁL! MŮŽETE UPRAVIT TÓNY, DALŠÍ INFORMACE O SQUELCH A DOKONCE JE PŘIDAT NEBO ODSTRANIT ZE SKENOVACÍHO SEZNAMU KDYKOLI!

SKENOVÁNÍ KANÁLŮ A FREKVENCÍ JE NYNÍ JEŠTĚ JEDNODUŠŠÍ! NOVÁ NABÍDKA UMOŽŇUJE VYBRAT ZPŮSOBY OBNOVENÍ SKENOVÁNÍ. MŮŽETE NASTAVIT RÁDIO, ABY BĚHEM RESTARTOVÁNÍ SPUSTILO OKAMŽITÉ SKENOVÁNÍ, OBNOVILO SKENOVÁNÍ, POKUD PŘERUŠÍ SKENOVÁNÍ K PŘENOSU, NEBO ZAHÁJÍ SKENOVÁNÍ BRZY PO ZAPNUTÍ. UV-50X2 VÁM ULOŽÍ PŘEDVOLBY SKENOVÁNÍ I PŘI PŘERUŠENÍ NAPÁJENÍ. FREKVENČNÍ SKENOVÁNÍ PROBĚHLO ÚPLNOU REVIZI; MŮŽETE UPRAVOVAT A SKENOVAT PŘES FREKVENCE PŘESNĚ TAK, JAK CHCETE. NASTAVTE FREKVENČNÍ ROZSAH A FREKVENČNÍ INTERVAL (KROK) PŘÍMO PŘES ROZHRANÍ UV-50X2 NA OBRAZOVCE.

NASTAVENÍ ZVUKU MIKROFONU MŮŽETE UPRAVIT POMOCÍ ÚPRAV ZVUKU V NABÍDCE. MOBILY ŘADY X ZAHRNUJÍ MULTI-JACK 3,5 MM LINE VSTUP / VÝSTUP, KTERÝ UMOŽŇUJE VZDÁLENÝ VSTUP A VÝSTUP ZVUKU. (VIZ MANUÁL PRO ROZLOŽENÍ KONEKTORŮ ) * VYŽADUJE TRRS MULTI-JACK REPROSOUSTAVU, NEPOUŽÍVEJTE STANDARDNÍ REPROSOUSTAVU MONO SPEAKER 3.5MM BEZ ODPOVÍDAJÍCÍHO ADAPTÉRU 

CO DĚLÁ JEDINEČNÝ UV-50X2?

DVOJITÁ SYNCHRONIZACE REŽIMU ZOBRAZENÍ (SYNCHRONIZACE AŽ 2 KANÁLŮ)

NASTAVENÍ ZESÍLENÍ ZVUKU Z MIKROFONU

ROZŠÍŘENÝ KMITOČTOVÝ ROZSAH (AŽ 520MHZ)

PODROBNÁ UŽIVATELSKÁ PŘÍRUČKA

FUNKCE AUTOMATICKÉHO VYPNUTÍ

NASTAVENÍ ÚPRAVY KANÁLU

AUTOMATICKÉ SKENOVÁNÍ, SKENOVÁNÍ POKRAČOVÁNÍ A PROMĚNNÉ FREKVENČNÍ SKENOVÁNÍ

ČEKACÍ DOBA QUAD WATCH: UMOŽŇUJE, ABY PŘI PŘÍCHOZÍM PŘENOSU ZŮSTAL PŘIJÍMAČ NA SEKUNDÁRNÍM KANÁLU DELŠÍ - UPRAVTE ZPOŽDĚNÍ AŽ NA 50 SEKUND; TÍM ZABRÁNÍTE RUČNÍMU PŘEPÍNÁNÍ KANÁLŮ, KDYŽ JSTE ZAPOJENI SE SOUČASNÝMI KONTAKTY NA DVOU FREKVENCÍCH

NÁHODNÝ REŽIM SOUKROMÍ

DOPORUČENÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ

PÁRUJTE UV-50X2 S MAGNETICKOU ANTÉNOU NAGOYA UT-72 PRO SNADNOU INSTALACI POMOCÍ KONEKTORŮ ANTÉNY UHF.

KABEL PC4 FTDI SE DOPORUČUJE PRO SNADNĚJŠÍ PROGRAMOVÁNÍ POČÍTAČE

ŠIROKÉ FREKVENČNÍ POKRYTÍ

UV-50X2 POSKYTUJE ROZŠÍŘENÉ POKRYTÍ PŘIJÍMAČŮ 136-174MHZ A 400-520MHZ (MIMO PÁSMO AMATÉRŮ), TAKŽE MŮŽETE BÝT INFORMOVÁNI O KOMUNIKAČNÍCH ČINNOSTECH V OBLASTI VEŘEJNÝCH BEZPEČNOSTNÍCH, KOMERČNÍCH A VLÁDNÍCH KOMUNIKACÍ. UV-50X2 MŮŽE VYSÍLAT NA ÚZKOPÁSMOVÉM (12,5 KHZ) A ŠIROKOPÁSMOVÉM PÁSMU (25 KHZ).

QUAD WATCH RECEIVER

UV-50X2 PRACUJE JAKO VÍCE RÁDIÍ V JEDNOM, BUĎ JAKO 144 MHZ, NEBO 430 MHZ JAKO "HLAVNÍ" PÁSMO TX / RX, ZATÍMCO SOUČASNĚ SLEDUJE AŽ 3 DALŠÍ FREKVENCE NEBO KANÁLY; A POKUD CHCETE, MŮŽETE NAKONFIGUROVAT SVŮJ UV-50X2 PRO SOUČASNÝ PROVOZ VHF-VHF NEBO UHF-UHF!

DVOJITÉ SIMULTÁNNÍ ZOBRAZENÍ

PRO TY, KTEŘÍ CHTĚJÍ MÍT NA SVÉM KANÁLU NEJVÍCE INFORMACÍ NA URČITÉM KANÁLU - MŮŽETE SYNCHRONIZOVAT ZOBRAZENÍ MEZI SEBOU! TO UMOŽŇUJE SLEDOVÁNÍ CELÉHO NÁZVU A FREKVENCE NA JEDNOM NEBO DVOU KANÁLECH; COŽ VÁM JEŠTĚ UMOŽŇUJE DVOJÍ SLEDOVÁNÍ NEBO SLEDOVÁNÍ OSTATNÍCH KANÁLŮ ZOBRAZENÍ.

VYSOKÝ VÝKON

CHCETE-LI DOSTAT ZPRÁVU, KDYŽ SE POČÍTÁ, UV-50X2 VYPNE 50 + WATTY ENERGIE NA VHF A UHF PÁSKY.

VYSÍLACÍ STANICE FM

MŮŽETE POSLOUCHAT RÁDIO FM VYSÍLÁNÍ A ZÁROVEŇ SLEDOVAT RÁDIOVÉ FREKVENCE NA POZADÍ. KAŽDÉMU PŘÍCHOZÍMU HOVORU BUDE KLADEN DŮRAZ NA TO, ABYSTE PŘI POSLECHU RÁDIA NIKDY NEZMEŠELI DŮLEŽITÝ HOVOR.

SKUPINOVÉ TÓNY PODPOROVÁNY

UV-50X2 PODPORUJE NEJBĚŽNĚJŠÍ ANALOGOVÉ TÓNY. PODPORUJE METODY VOLÁNÍ CTCSS, DCS, 2TONE, 5TONE A DTMF. NASTAVTE ZPŮSOBY VOLÁNÍ TAK, ABYSTE VOLALI PODLE SKUPINOVÝCH TÓNŮ. TÓNOVÉ VOLÁNÍ (SOUKROMÁ LINKA) JE VYŽADOVÁNO VĚTŠINOU APLIKACÍ OPAKOVAČE A UV-50X2 PODPORUJE NEJNOVĚJŠÍ STANDARDY.

UV-50X2 MŮŽE DOKONCE ODESÍLAT TÓNY DTMF. TO UMOŽŇUJE ODESLAT ANI (CALLER ID) NEBO VZDÁLENÉ PŘÍKAZY, KTERÉ VYŽADUJÍ TÓNY DTMF; NEBO MŮŽE PŘIJÍMAT PŘÍCHOZÍ DTMF TÓNY, KTERÉ UMOŽŇUJÍ VZDÁLENÉ OMRÁČENÍ NEBO ZABÍJENÍ PŘÍKAZŮ

PLNĚ PŘIZPŮSOBITELNÉ PROSTŘEDNICTVÍM SVOBODNÉHO SOFTWARU

PROGRAM UV-50X2 MŮŽETE NAPROGRAMOVAT PŘESNĚ TAK, JAK TO CHCETE. EXISTUJE 200 PROGRAMOVATELNÝCH PAMĚŤOVÝCH KANÁLŮ. MŮŽETE PŘIDAT NEBO ODEBRAT KANÁLY ZE SEZNAMU SKENOVÁNÍ. MŮŽETE DÁT KANÁLY ALFANUMERICKÉ NÁZVY. RÁDIO MÁ DOSTUPNÉ NÍZKÉ NAPÁJECÍ NAPĚTÍ 10 W, COŽ VÁM UMOŽŇUJE VYBRAT, JAK DALEKO KOMUNIKUJETE. MŮŽETE SNADNO PROGRAMOVAT Z POČÍTAČE A NASTAVIT RÁDIO TAK, ABY FUNGOVALO PŘESNĚ PODLE POTŘEBY. (KABEL PC04 FTDI SE DOPORUČUJE PRO SNADNÉ PROGRAMOVÁNÍ)

Út 29. srpen 2017, 14:45:17 CEST
Michal