Baofeng GT-3 Mark-II

Baofeng GT-3 Mark-II Dual-band Two-Way Radio Transceiver (Black-Orange).jpg
  • Frekvenční rozsah: 65 - 108 MHz (pouze komerční FM rádio příjem) VHF: 136 - 174 MHz (Rx / Tx). UHF: 400 - 480 MHz (Rx / Tx)
  • Široký (Wide) / úzkopásmové (Narrow), Velký výkon / nízká (5W / 1W), volitelné.
  • Volitelná Frequency Step / 2,5 / 5 / 6,25 / 10 / 12,5 / 25 kHz.
  • Dual-band ruční radiostanice s menu funkcí zobrazení na displeji "LCD". Funkce Busy Channel Lock "BCLO".
  • Funkce "VOX" (Voice Operated Transmission), "Offset" (frekvenčního posunutí pro přístup na převaděče).

Jediný GT-3 Mark II

GT-3 Mark II byl vyvinut ve spolupráci s Baofeng a SainSonic. S využitím nejnovějších RDA1846S RF IC, GT-3 Mark II vyniká v reálném světě výkonnost se svými rozšířenými funkcemi anti-rušení. Kromě toho GT-3 Mark II poskytuje nové funkce redukce šumu blokovat zvuky způsobené intenzita signálu se mění spolu s eliminací ocas tónu při vysílání nebo přijímání signálů mezi 50Hz s 55Hz. Nově navržený černý a oranžový rámeček určitě otočí při přidávání k trvanlivosti GT-3 Mark II.

Výhody GT-3 Mark II

SainSonic INF-641 Anténa zvyšuje schopnost GT-3 Mark II je odesílat a přijímat signály a umožňuje získat větší dosah na kapesní rádio. Zatímco v rámci takového high-power provoz na rádia, anténa není tak horké jako u ostatních modelů rádií. Také jsme vybavit SainSonic nabíječku AD-10 auto, ať už pojedete autem, nic se starat o životnosti baterie, tato nabíječka do auta je také kompatibilní s různými modely, jako například UV-5R / UV-82 / GT-3 / 888s / GT-1 / BF-F8 + / UV-B6 Dual band Radio.

Radio Frequency IC a frekvenční modulací Přijímač

Přidáním novou funkci eliminace ocas tónu, GT-3 Mark II se vztahuje modernizovanou SQ, aby se zvýšila schopnost anti-interference při vysílání a přijímání signálů mezi 50Hz s 55H. Kromě zlepšení spínací šum přijímače AGV ve těžká intenzita signálu měnících se scénářů. Postaven v frekvenčně modulované přijímačem RDA5802N, GT-3 Mark II má silný low-IF digitální audio procesor, který dělá to mít optimální kvalitu zvuku s měnícími se podmínkami příjmu.

Výkonový zesilovač IC & LED svítilna

Ve srovnání s TDA2822 výkonový zesilovač IC použité v Baofeng UV-5R Series GT-3 Mark II se vztahuje aktualizovanou verzi TDA2822L s nižší zkreslení crossover & klidového obvodu proudu. Vysokému lumenů LED svítilna je nutností pro ty pozdních nočních dobrodružství a mimořádných událostí.

Technické podrobnosti o GT-3 Mark II
  • funkce:
  • Funkce Busy Channel Lock "BCLO".
  • DTMF kódován.
  • Zahrnuje 105 kódy "DCS" a 50 privátních kódů "CTCSS" programovatelné.
  • Přenos časovače "TOT" programovatelné.
  • Volba režimu skenování.
  • Vestavěný RX CTCSS / DCS skenování, LED blesk.
  • Dual Watch / duální příjem.
  • Threshold Level "Squelch" nastavitelná od 0 do 9.
  • Crossband příjem.
  • Specifikace :
  • Paměťové kanály: až 128 kanálů
  • Frekvenční stabilita: 2.5ppm
  • Antenna impedance: 50 ohm
  • Provozní teplota: -20 ~ 60 ° C
  • Napájení: Lithium-Ion mAh 7.4V / 1800
  • Spotřeba: v pohotovostním režimu: ≤73mA v recepci: 380mA, při přenosu: ≤1.4A
  • Režim provozu: Simplex nebo semi-duplex
  • Obsah balení:
  • 1 x Baofeng GT-3 Mark II Two-Way Radio
  • 1 x 7.4V 1800mAh Li-ion baterie
  • 1 x SainSonic INF-641 Anténa
  • 1 x sluchátka Mic / Sluchátka
  • 1 x SainSonic AD-10 nabíječka do auta
  • 1 x spona na opasek
  • 1 x Poutko
  • 1 x Návod k obsluze
Ne 11. červen 2017, 19:56:14 CEST
Michal